El per què de tot plegat..

Aquest, és un espai col.laboratiu on trobar materials i links per a tutores, tutors d'aula d'acollida i mestres en general.
També és la plataforma virtual dels seminaris d'aula d'acollida de la comarca d'Osona. Aquí hi trobareu les nostres reflexions i tot allò que hem treballat.

dimarts, 1 de juliol del 2008

Presentació

Hola a totes i a tots.
Aquest vol ser el bloc que reunirà tot de material creat o trobar per a treballar a l'aula d'acollida. Serà el fruit del treball fet durant el curs 07-08 al seminari d'aula d'acollida de la comarca d'Osona. Espero poder apendre a gestionar-lo bé i que sigui útil tan al professorat de primaria com al de secundaria.
Us saludo!

podeu anar a veure els meus altre blocs, el de fotografia i el de text.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt xulooooo!! Sóc una companya teva del curs d'Edublocs. Estic remenant les creacions de la gent i m'he topat amb el teu. M'agrada molt. Ànims que et quedarà molt bé i serà útil. OLGA

Mònica V. ha dit...

A mi també m'ha agradat molt, has fet molta feina, i trobo que posar el perfil a sota de tot queda millor que a la barra lateral.

Fins aviat ;-)

Sílvia Roca Vilà ha dit...

Hola companya!Ja tens el bloc molt treballat, felicitats i ànims!
L'he posat al meu bloc, a la llista de blocs d'aules d'acollida
Ens llegim! :-)

centre acollidor

programar per competències

comunitats d'aprenentatge (en castellà)